Atllanka

8.5.2008: Klikněte vlevo na Vyhledávání a zadejte co hledáte, např.: Mašínové, islám, socani, atd. Nížeji se Vám zobrazí texty slovo obsahující. Rozklikněte a vyberte si článek. Hezký den, přeje Atllanka… :) … Starší aktuality

Islám je plný násilí, bití, mučení a smrti

Pro ženy v Afghanistanu se poražením Talibanu nic nezměnilo

 

Ženy a dívky, mnohdy 12-tileté děti jsou násilím přinuceny ke sňatku, v manželství pak bity, mučeny, zapalovány a znásilňovány, protože v Afghanistanu vládne mírumilovný islám, podle kterého jsou odkázány doslova na milost a nemilost hodným a milujícím mužům…

A ti muži s nimi zacházejí jak nejlépe je tomu islám naučil, a to znamená hůře než s dobytkem, nebo s věcmi. Jsou denně týrány a vystavovány tomu nejhrubšímu násilí, jaké si dovedete představit – a mnohdy možná ani nedovedete.

Jsou jich miliony.. miliony… miliony… miliony.....

 

Herat – provincie v Afghánistánu září 2007:

 

 

Tato 12-ti letá dívka byla násilím pro(v)dána a ve vynuceném manželství čelí denně zuřivému násilí od svého muže – majitele. Rodinné násilí a dětské manželství je běžné po celém muslimském Afghanistanu a desítky takovýchto dětí-žen každý měsíc páše seberaždy, aby unikly svému bídnému osudu.

Toto dítě říká: prosím pomozte mi s rozvodem, on mě jinak příště už ubije a nebo mě podřeže, vyhrožoval mi nožem.**

 

Tato žena byla zapálena manželem – husbandem (dobrým hospodářem)

…A ty, jejichž neposlušnosti se obáváte, varujte a vykažte jim místa na spaní a bijte je! Jestliže vás jsou však poslušny, nevyhledávejte proti nim důvody! A Bůh věru je vznešený, veliký… (Korán 4:34)

 

 

Jinými slovy: Kdyby ženy poslouchaly svého muže, dobrého hospodáře, na slovo, tak by je neměl důvod bít ani polévat kyselinou a nebo zapalovat, že?

 

Zneužívání žen a dětí k pěstování Opia v Afghanistanu

Pěstování Opia zabírá okolo 193 tisíc hektarů afghánské půdy. Z Afghánistánu pochází téměř 95 procent celosvětové produkce opia, a v zemi se údajně vyrobilo přes 6000 tun této drogy, ze které se vyrábí heroin.

Žádná jiná země na světě nikdy neměla tak obrovské množství zemědělské půdy využíváné pro nelegální aktivity, naposledy to byla Čína před sto lety – říká jeden z vedoucích Úřadu OSN pro drogy a kriminalitu.

 

 

Tuto dívku zapálil její mírumilovný muž věřící v Alláha

Dívka Gulbar byla v listopadu 2005 zapálená vlastním manželem. Před třemi lety se provdala, ale její muž se ukázal jako velmi krutá osoba a denně ji bil a mučil pro každou maličkost. Gulbar už nemohla toto stupňující se každodenní mučení vydržet a proto jednoho dne utekla do matčina domu.

 

 

Její tyranský manžel požadoval okamžitý návrat, jinak že ji zabije. Protože byla opravdu velmi ztýraná, nechala ji matka u sebe, což není v tamějších poměrech zvykem. Její tyran si vyčíhal kdy byla v domě sama, vnikl tam, polil ji benzinem a zapálil. Sám unikl.

 

Tato 7-letá dívka je obětí domácího násilí – jen jedna z deseti tisíců

 

 

7 letá Samia je jen jednou z desítky tisíc děvčat v Afghánistánu, která ročně podstupují násilí v rodině, v muslimské šovinistické společnosti, kde fundamentalisté podporují a prosazují odporné misogynní zvyky…

 

Toto video ukazuje chování Náboženské policie v islámu

 

 

Protože Youtube zcenzuroval toto video, přinášíme jej ze Slovenska…

 

 

Autor textu Andrea Andrea  

 

Související texty

 

Download

 

Upozornění redakce:

  • Podtrhaná slova v textu jsou odkazy, které jsou důležité, čtěte tedy prosím i je. Pod celým textem pak jsou odkazy vedoucí na články související s tématem, text doplňují, nebo jsou jeho pokračováním. Nemáte-li čas číst texty na našem webu pořádně, nečtěte nás raději vůbec! Děkujeme.

Čtěte také:

 

Navštivte archiv textů   Vstup do diskuze zde 

 

Zhlédněte Inkubátor Atllanky   Atllanka Vás vítá – Welcome

 

Komentáře na našem webu se zobrazují s určitým zpožděním, omlouváme se Vám, ale je to nezbytná ochrana před hulváty a hlavně před reklamním spamem…

 

««« Předchozí text: Amazing Grace nejen od Božského Káji Následující text: Palestinská chudina »»»

Atllanka | Středa 21. 07. 2010, 09.15 | Women, Násilí, Islám | trvalý odkaz | vytisknout | 47262x

Komentáře k textu

Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář
[1]
sarik Neděle 27. 07. 2008, 23.33
:-(
[2] blbost
honzik Úterý 5. 08. 2008, 00.07

Tenhle článek je blbost, takový věci se dějou všude na světě. A jak to tak bejva, čim je země chudší, tim se takovejch věcí děje víc. Má to svojí logiku, lidi v chudý zemi si vybíjejí vztek na slabších, ať to sou muslimové, křesťani nebo kdokoliv jinej.

[3]
Herkules web Úterý 5. 08. 2008, 09.20

[2] honzik:No nekecej, kdepak se to děje třeba v Evropě? Piš, piš, zajímá mě to!

[4]
john mejl Úterý 7. 10. 2008, 11.04

[2] honzik: honzik, si normalny ? …to je uplny bullshit ze taketo ohavnosti sa v takejto miere a rozsahu deju vsade na svete…pocul si uz zeby niekde vo HU, PL, AT…CH bolo „bezne“ ze muzi oblievaju zeny kiselinou ked ich nechcu?

spamataj sa…treba s tym nieco robit! a taky komentar ze…ved je to bezne…ma to svoju logiku…otras!

nechapem ako niekto inteligentny moze nieco taketo napisat!!!

[5]
Dolly Středa 8. 10. 2008, 11.21

Honzíku, jsi trdlo. Nechápeš, že každé zvěrstvo, ke kterému dojde v civilizovaném světě je postihnutelné zákonem, zatím co zvěrstva prováděná v muslimských zemích jsou v SOULADU se zákony těchto zemí. Tyto zákony jsou totiž odvozeny z jejich svaté knihy – koránu, jehož samotné sepsání bylo jedním z největších zločinů proti lidskosti.

[6] Pro redakci
Eva mejl Čtvrtek 18. 12. 2008, 18.46

:-D :-D Nevěřila bych, že jedna žena, která si dovolí vyjádřit svůj názor, může takhle zčeřit vodu…Není náhodou někdo z vaší redakce bývalý komunista?Tipovala bych, že minimálně jeden určitě…Jinak reagovat na vaše „speciální“ články pro mě, by mě stálo opravdu velkou námahu, protože minimálně polovina z nich je zkreslená a pečlivě vybraná aby čitatele zasáhla právě tam, kam jste měli v úmyslu…Zůstanu tedy raději tou které podle vás není pomoci, než aby se ze mě stal podobný manipulátorský člověk jako jste vy „drahá redakce“. Zkrátka stránky Atlanky mě přesvědčily, že když se sejde parta ubožáků, je možné opravdu cokoliv. Jinak pokračujte ve své „užitečné“ práci, vždyt pes, který štěká, nekouše.(Tím vás neoznačuji za psy, jak byste určitě velice rádi použili proti mě, jde prostě jen o staré a pravdivé pořekadlo).Pro dnešek se s vámi loučím a čekám další negativní ohlasy na moji adresu.Eva

[7] Kdyby jen polovina...
Květa - Fatima Čtvrtek 18. 12. 2008, 20.06

Evka píšeš, že minimálně polovina je zkreslená a kde? A jak? Uveď fakta, jsou pro teba problém? Já tu vidím videa, kde jsou otřesným způsobem zohavená děvčata, popíráš to? Vysmíváš se tomu? A prečo, si taká istá si, že teba nič také nepotká nikty?

A aj keby bola více jako polovička tu lež, stále zbyde dost na to aby sa slušný člověk otrásol hrozou. Já som tiež muslimka a skrývam sa už hodný čas, proto, že moj drahý Mohamad ma tyranizoval čím dalej viac, a bolo mu jedno, že čakám jeho čtvrté dieťa, tak ma dokaličil, že jsem ho potratila. Viem už to, čo som nevedela doposial, islám je opravdu hroza a beznadej bez slutovania. Rada odo mňa: Utečte každá, pokial je čas. A nemýlte sa, oni kedy vás dostihnú, zabiju vás.

[8] Muslimko Evo...
Atllanka Čtvrtek 18. 12. 2008, 20.49

Zklamu tě, není tu nikdo levičák ani komunista a ani nikdy nebyl, ti jsou totiž s islámem jedna ruka, je to defakto stejné tmářství a středověká rovnostářská totalita.

Rozhodně tě mohu i ujistit, že ty nejsi ta „buditelka“, kvůli které je tu tento web, byli jsme před tebou a budeme i po tobě: Islám na našem webu

Rovněž bychom byli rádi, kdybys pochopila, že my jsme na tvojí straně, i když jsi konvertovala k islámu, a tím co tu uveřejňujeme se ti snažíme jen a jen pomoct.

Je proto velmi smutné, když po shlédnutí videí s utrpením afghánských muslimek tu hodíš dva řehtající se smajlíky. Nu což, jen to dokresluje tu tvou muslimskou mírumilovnost – a nebo… že bys už byla tak zlá i před konverzí?

Nicméně, citovali jsme ti tu desítky súr z koránu, uvedli desítky videí a odkazů, je toho nejméně na týdny studia – byla jsi s tím hotova za pár minut – je nám jasné, jak to s tebou je.

I slepý když chce vidět uvidí, kdo nechce vidět, může mít i čtyři páry očí a nejsou mu nic platné… a to je jednoznačně tvůj případ.

Přesto nelitujeme střetu s tebou, budeš tu na věky pro ty, co přijdou po tobě a budou chtít opravdu znát… možná tak jednou přece jen někomu budeš užitečná.

[9] Muslimko Evo
A. S. Pergill mejl Sobota 20. 12. 2008, 15.30

Právě lidé jako vy přispívají významným způsobem k tomu, že islám je pro civilizovaného člověka naprosto nepřijatelný. Navíc vaše vina spočívá i v tom, že, ačkoli máte k dispozici pravdivé a nezkreslené údaje, jste konvertovala k této zrůdné a zločinné ideologii (protože o náboženství se v žádném případě nejedná). Vaše vina na tomto poli je podstatně vyšší, než v případě muslimů z nějakého pochybného muslimistanu, kteří neměli jak se k objektivním informacím dostat. Jste také sociálně výrazně nebezpečnější než islámští imigranti, se všemi důsledky, které z toho plynou.

[10] Pre redakciu
Ostermann mejl Pondělí 16. 02. 2009, 00.03

Dobre ste spravili ze ste to tu dali. Nasiel som tuto stranku na nete a ked som uvidel prve video tak mi stuhla krv v zilach… co to je ten islam za zverstvo asi to iste co bol u nas komunizmus… Nanestastie sa vsade najdu monstra ktore pasu zlo v mene nejakej ideologie a som rad ze su dnes aj taketo media aby sa o tom pisalo a aby kazdy videl co sa deje, aby toho bolo menej a aby sa vplyv tychto dvoch totalne zvratenych ideologii v civilizovanom svete zmensoval.

[11] Islam nevyzyva k zverstvum!!!
Martina Pondělí 16. 03. 2009, 22.03

Mila Dolly a vsechny ostatni pobourene a poboureni, to, co je na tech obrazcich je skutecne strasne a verim, ze se to skutecne deje. Ale na vine NENI ISLAM. Cetli jste vubec Koran???? Ze pisete takove nesmysly, ze toto je uci vira???? Nejdriv si prectete Koran, prostudujte vyklady a duvody seslani vsech versu a pak piste. Ten, kdo tyto veci spachal je zlocinec a ma byt takto souzen. Prorok Mohammed {Mir s nim} rikal: " Nejlepsi z vas jsou ti, kdo se chovaji nejlepe ke svym manzelkam." Je toto nabadani k takovym zverstvum, jiste ne. Pokud chcete psat neco o Islamu a hazet vinu na viru, prectete si nejdriv aspon ten Koran, nebo bezte studovat nejakou islamskou universitu a pak muzete mudrovat. Tyrani a muceni a biti je bezne na celem svete. Protoze na celem svete jsou zli a dobri lide, stejne jako mezi Muslimy, tak mezi krestany, ateisty, atd. ISLAM NEVYZYVA K NICEMU PODOBNEMU, protoze zbozny Muslim vi, ZE ALLAH ho pozoruje vzdy a vsude, nemohl by nic takoveho pachat. JE TO HNUSNY HRICH. Je vyrok Proroka Mohammeda {Mir s nim}, ze zena, ktera zavrela kocku a nedala ji najist a nepustila ji a ta kocka zemrela, tak ze ta zena jde do Pekla!!! Nevite, co mluvite, nenechte si vymyvat mozky medialnimi kampanemi zamerenymi proti Islamu a myslete! Nepochybuji, ze muj prispevek se zde neobjevi, nebot sef teto diskuze je silne proti Islamu, jak tusim a zrejme nesnese opozicni nazor. [5] Dolly:

[12] Dejte dukaz z Koranu, cekam
Martina Pondělí 16. 03. 2009, 22.08

Jo, dejte mi dukaz z Koranu nebo Sunny, kde se vyzyva k nasili proti zenam. Jsem na to moc zvedava. Asi si pockam, ale nepokousejte se psat novy Koran, nepovede se vam to.


Atllanka reaguje:

Něco pro tebe: http://www.youtube.com/watch?…

Dáš taky svého syna islámu?

[13] Ale jdi ty muslimská chudinko
Královna Pondělí 16. 03. 2009, 23.24

Když to dělají muslimové, kteří se řídí koránem, tak jak to podle tebe nazvat? Podle koránu jako žena nemáš žádná práva, nebo ty nevíš jak se činí v Pákistánu Taliban, ty nevíš, že se ženy bičují k smrti za to, že se nechaly znásilnit, ty jsi v životě neslyšela o šarii? Islám není jen korán, ale také a hlavně – šaria, ty česká leghornko. A přečti si o tom tvém islámu třeba toto:

http://www.atllanka.net/index.php?…

Je nám líto, ale naletěla jsi.

[14] Tak co třeba tohle, Martino?
Dolly Pondělí 16. 03. 2009, 23.26

Zde je související verš Koránu: Muži jsou ochránci a vydržovatelé žen, protože Aláh dal jedněm více síly než druhým, a protože je vydržují ze svých prostředků. Poctivé ženy jsou proto oddaně poslušné, a střeží v manželově nepřítomnosti to, co jim Aláh nařídil střežit. A ty, jejichž neposlušnosti a špatného chování se obáváte, napomeňte je, poté s nimi nesdílejte postel a nakonec bijte je; pokud se ale vrátí k poslušnosti, nevyhledávejte proti nim prostředky obtěžování. Neboť Aláh je Nejvyšší, veliký nad vámi všemi. (4:34)

[15] Pro Martinu
Kofola Úterý 17. 03. 2009, 02.11

Trošku jsem ti Atllančino video vylepšil pro snažší pochopení. Škoda, že jsem tu písničku nesehnal v češtině nebo v arabštině ale doufám, že i tak budeš alespoň trošku rozumět.

http://www.youtube.com/watch?…

Hezký kulturní zážitek!

;-)
[16] Tak jsem te devce nepochopil
ajelen-xp7 web Úterý 17. 03. 2009, 17.55

Islam ze je ochrance zen? Je to to nejstrasnejsi barbarstvi, co se jen hezky prezentuje… kdyz ptacka lapaji – hezky mu zpivaji… tady si prectete muslimky moudra slova:

http://pravdaoislamu.cz/…-reformovat/

Uryvek z textu na odkazu: „Mohamed byl prohnaný muž, byl odborníkem na podvody a manipulaci. V životě tohoto člověka není jediný příběh, že by něco udělal z dobroty svého srdce. Všechno co udělal, bylo naopak vypočítavé a manipulativní. Byl to psychopatický narcis, mnohem horší než Hitler!“

[17] Zaslepena nenavist voci jednemu nabozenstvu
Richard Úterý 17. 03. 2009, 20.56

Sorry, ale toto je bohapusta, iracionalna propaganda. Mnohe zeny v Afganistane ani v inych moslimskych krajinach urcite na ruziach ustlane nemaju a boj za ich prava a zlepsenie zivotnych podmienok je viac ako potrebny, to ale neznamena, ze islam ako nabozenstvo a myslienkovy system ospravedlnuje ci priamo nabada k nasiliu a k zlemu zaobchadzaniu so zenami. Ano, z Koranu sa daju tendencne vytrhnut verse, z ktorych by sa take nieco dalo dedukovat, to ale tych, ktori to robia, paradoxne priblizuje k islamskym fundamentalistom, ktori su presvedceni, ze svet sa zastavil v 7. storoci.

Je to podobne, ako s tolko omielanym nasilim v Biblii. Ta podobne ako Koran tiez samozrejme vznikala v istom obdobi dejin a reflektuje kulturne a spolocenske podmienky, ktore vtedy vladli. Lenze kazde nabozenstvo svojim tempom evolvuje a prisposobuje sa kulturnym a spolocenskym normam (plati to samozrejme aj opacne). Pozrime sa ake enormne domace nasilie vladne v tej nasej tzv. zapadnej kulture. Chcu ti, ktori neustale poukazuju v tomto smere na moslimsky svet, tvrdit, ze krestanstvo ako dominantne nabozenstvo tu nabada a ospravedlnuje toto nasilie? Myslim, ze nie.

Som presvedceny, ze mnohe negativne spolocenske javy v moslimskom svete, ako napriklad vrazdy mladych dievcat a zien „zo cti“, alebo samotne hrube nasilie voci nim, su v skutocnosti reliktami z predislamskej doby. Treba si uvedomit, ze islam zapustal korene v kmenovych spolocnostiach, silne patriarchalnych, kde bolo take spravanie povazovane takmer na normu. Cize to, ze pretrvali, je skor dokazom slabosti islamu a jeho prilisnej kompromisnosti v suboji s vierami a presvedceniami ludi, ktori ho mali prijat ako nove nabozenstvo.

[18] Richard zaslepeny hnup
ajelen-xp7 web Úterý 17. 03. 2009, 22.27

Prosim teba, alespon toto si precitaj ty vlastizradca!

http://www.atllanka.net/index.php?…

Richard Úterý 17. 03. 2009, 23.03

[18] ajelen-xp7:

Len klud Hedvicku, ak sa mi tej „pocty“, ze som vlastizradca, dostalo od niekoho ako si ty, tak nim s radostou budem a este na to budem patricne hrdy. Skutocnymi nepriatelmi nasej civilizacie nie je islam ani nejaky multikulturalizmus, ale paranoidne individua ako si ty…

[20] Milý Richarde
Petr Úterý 17. 03. 2009, 23.45

Škoda, že nemůžeš vidět, jak mi v tvém případě to oslovení špatně leze „z huby“. Takže to -milý- ber jako ironii. Nehodlám ti vysvětlovat, jakým dojmem na mě působíš ale jedno si neodpustím. Kdybys používal mozek k tomu, k čemu by měl sloužit, pravděpodobně bys došel k závěru že ideologie (a tou islám bez pochyb je), která vychází z knihy navádějící k páchání zločinů proti lidskosti ( a takovou knihou Korán beze sporu je) nemůže nikdy zplodit nic, co by měl slušný člověk (a tím pro mě beze sporu nejsi) obhajovat. Zkus se nad tím zamyslet, ano?

Richard Středa 18. 03. 2009, 01.24

[20] Petr:

Mily Petr („z huby“ mi to lezie celkom normalne),

o moj mozog ty nemaj obavy, ja ho pouzivam na to, na co sluzi a mozno prave preto sa snazim vidiet a posudzovat veci a javy okolo seba v sirsich suvislostiach. Islam ako taky je bezpochyby nabozenstvo, znaky ideologie vykazuju jeho derivaty ako islamsky fundamentalizmus ci ak chces integrizmus. Tvrdenie, ze Koran navadza k pachaniu zlocinov proti ludskosti je az tragikomicky absurdne. Poslednych 1400 rokov zili na tejto planete miliardy jedincov, ktori uprimne verili, ze tato kniha je autentickym slovom Bozim a sprevadzala ich celym zivotom. Ano, moslimovia s Koranom v ruke aj dobyvali a zabijali, ale tiez stavali krasne mesity, pisali filozoficke traktaty a basne, presne tak ako to robili aj ine velke civilizacie.

Neviem, ci si ty slusny clovek, ale viem, ze si pravdepodobne clovek zaslepeny iracionalnou nenavistou voci niecomu, co vobec nepoznas (respektive „poznas“ z webov ako atllanka.net ci pravdaoislamu.cz). Ano, ja viem, ze to uspokojuje tvoju tuzbu vymedzit sa voci niecomu, bojovat akoze za spravnu vec, dava ti to „konejsivy“ pocit vlastnej hodnoty a zmysluplnosti, ale viac kritickeho a sebakritickeho pohladu nikdy nezaskodi…

Jan Potměšil Středa 18. 03. 2009, 09.00

[21] Richard: Obávám se, že to jsi ty, „kto sa nesnazim vidiet a posudzovat veci a javy okolo seba v sirsich suvislostiach.“ Je moderní být proti USA a Izraeli, a naopak vzývat multikulturní společnost, ale ukaž mi jeden evropský stát, kde ta multikultůra funguje bez problémů.

Že muslimové staví krásné mešity? To je moc hezké od nich, ale pověz ty mi, k čemu jsou ty mešity muslimům umírajícím hlady někde v Darfúru a jinde. K čemu jsou propuštěným sklářům a dalším našim občanům, kteří nemají co dát jíst svým dětem, přestože posíláme miliardy na muslimskou chudinu?

Copak nechápeš, že je to jen a jen boj o moc, o kterou se perou představitelé islámu s představitely křesťanství? Jen hlupák nevidí, že každá víra, zdůrazňuji, každá!, stojí za velký kulový, je to jen způsob, jak ovládat zbabělé lidi, co se bojí umřít.

Jak jsi na tom s vírou ty? Konvertoval jsi od křesťanství k islámu, nebo jsi zarytý antisionista? Weby jako Atllanka, Eurabie, Pravda o islámu a spousta dalších blogů se jen snaží otevřít vám zaslepené oči ve vaší brainwasingem multikulturně zasažené hlavě, jde to sice ztuha, ale pomalu se daří…

Ty tu píšeš pod videa, kde se ukazuje jak to vypadá, když se opravdu žije podle koránu. Co kdybys napsal něco k tomu, že je v koránu, že otec či bratr, prostě muž v rodině, provdá dceru, sestru komu chce? A že ona musí být poslušna mužova rozhodnutí, jinak ji smí bít? A třeba osmiletou, jako v Saudi?

Doprčic, to si neumíš poředstavit, že tě někdo v osmi letech ožení s padesátiletou ježibabou a budeš jí muset sloužit a být po vůli ve všem co nařídí a ještě tě bude mlátit hlava nehlava? Co je na tom tak těžkého? Aha, ta jsi muž, tobě se to stát nemůže, že?

Dále, co namítneš proti šarii, které je jednoznačně součástí koránu a která dnes, 600 let po uplynutí středověku u nás, v něm muslimy stále drží a praktikuje středověké tresty, jako je sekání rukou, nohou, vytrhávání jazyků, či vypalování očí, bičování, znásilňování, vraždy ze cti atd?

Vyvrať mi tady ta videa, a další skutečnosti o zvěrstvech islámu, řekni že nebyl podřezaný Van Gogh, a není vyhlášena fatva na zabití Rusdiho? Neuřízli nedávno muslimové hlavu Polákovi, který tam jen pracoval jako geolog?

Nevím ze kterých drotárů pocházíš, ale je smutné, když Slovák nezná své dějiny. Když neví, jak s nimi muslim odjakživa nakládal, jak je přibíjel na vrata, vypaloval jim statky, znásilňoval ženy, dcery a matky, jak museli odvádět Turkům peníze, jídlo a určený počet otroků, nebo také panny do harémů…

A nech si kecy, že to bylo, a že je islám jiný. Není. Všude kde nás muslimové přečíslí a získají pocit beztrestnosti se ujme vlády pravý islám, a ukáže nám ten jejich středověk.

Země jako Francie, Švédsko, ale i Německo už o tom vědí své. Ví o tom své i Chorvatsko, kde se dostávají k moci Vahábité, ví o tom své už i Kosovo, Pákistán… atd… nečteš denní tisk? Už i tam se o tom poměrně často píše.

Naši evropští politici si mnou ruce a veselí se spolu se šejky bez ohledu na to co se děje s obyvatelstvem podobně, jako tomu je ve vaěem, slovenském filmu z roku 1970 – Majster kat… pozri si ;)

Asi nevíš že islám se po léta snažil dobýt Evropu. Naši předci tenkrát ještě nebyli zkaženi civilizací, a neměli žádné majetky, či vidiny na ně, a tak si vážili nade vše své svobody, své jediné devízy, kterou tenkrát měli a s hordami muslimů bojovali. A bojovali statečně, za tebe za mě, za nás… mnoho jich zemřelo, bylo umučeno, povražděno, ale zvítězili. A vybojovali pro nás civilizaci, kanalizaci, teplou vodu, elektřinu v každém kotári. Svobodu.

Dnes by se museli v hrobech obracet, kdyby viděli, jak si toho nevážíme, jak jsme zbabělí, jak obdivujeme islámský středověk.

Jak se zbaběle snažíme sami sebe přesvědčit, že svět je jiný, lepší, že můžeme pěkně po socialisticku žít všichni společně jako jedna rodina.

Sežeň si Orwelovu Farmu zvířat, a přečti si to. Uvidíš možná pak, že nejen Atllanka a Pravda o islámu to vidí správně… Nebo i Orwel byl podle tebe „clovek zaslepeny iracionalnou nenavistou voci niecomu, co vobec nepoznal?“

P.s. A proč si ty myslíš, že oni islám NEpoznají a ty ÁNO? Si Mohamed?

[23] Jasna vec
Kler Neděle 12. 04. 2009, 18.29

[2] honzik: Vsade maju nabozensku policiu, co ta domlati ak sa spravas inac, nez je nariadene :(

Helča mejl Sobota 6. 06. 2009, 19.53

Proboha ! Je mi z tohodle k breku ale i na zvracení…Jak se tohle může tohle dít v 21. století ?! V době počítačů, nejnovějších mobilů…je to hrozné, nejsem moc ráda že žiju v České republice, ale taky bych mohla žít tam…Je to otřesné…:-(

[25] Další hnus - islám!
Mart36 Pondělí 29. 06. 2009, 19.09

Naprosto studený a neemotivní svět, bez empatie k bližním. Chraňme si před ním náš způsob života, nebuďme tak hloupě naivní a neposuzujme muslimy podle sebe. Mohlo by se nám to, a mnohde se už tak i děje, krutě vymstít!

[26] Klaus je jedinečný, až blbý!
Teddy Pátek 10. 07. 2009, 19.53

[6] Eva: Ale Evo! Máš takový slepičí mozek jako komunista, islamista, antisemita a blbec s vymytým mozkem marxismem, ješitný putinovec, Václav Klaus!

[27] TOHLE BY MĚL VIDĚT KAŽDÝ!!!
Rob mejl Úterý 28. 07. 2009, 09.14
mirelay Pátek 23. 07. 2010, 12.49

Kdy tohle utrpeni skonci? Az islam bude znicen!

[29] Hmmm
Královna Pátek 23. 07. 2010, 14.16

[28] mirelay: Nebo spíš až islám zničí nás… :(

mirelay Pátek 23. 07. 2010, 17.59

Královna napsal/a: Nebo spíš až islám zničí nás…

Kralovno, odtoho jsme tu my a jini, kteri vedi, jaka hruza se skryva pod islamem a tyhle stranky k tomu svym zpusobem taky pomahaji, abychom to nedopustili. Kdybych mohla delat vic, rada udelam!

[31] Ahooj Mirelay,
Královna Sobota 24. 07. 2010, 12.25

[30] mirelay: děláš hodně, už tím, že o těch věcech čteš, přemýšlíš, nemlčíš a píšeš do diskuzí! Já občas napíšu i článek, a tady mi ho zveřejní, zkus to také, jestli chceš… ;-)

[32] není nadpis, podpis popis je jen pocit
hanech mejl Neděle 25. 07. 2010, 00.52

Z lidského hlediska se bojíme neznámého. Intuice. Pocity… ovládají naše bytí a nevíme proč. Snad příliš mnoho „logična“. Mám pocit, že se blíží „Planeta opic“ (název filmu). Konec „západní“ civilazace. Nejen islám, ale i cigáni nás převálcují svými vagínami. Jediní, kteří neví oč běží jsou zákonodárci.

[33] Královno zdravím tě
Mirelay Čtvrtek 29. 07. 2010, 15.45

Což já, ty i spousta jiných lidí pochopili, ale více méně mě zaráží fakt, kolik lidí má buď strach a nebo si myslí, že se jich problém islámu netýká. Pokud se na některé diskuzi ukažu, tak se nestačím divit! Zvlášť z obhájců, kteří s dálným východem obchodují, mi je často zle :-x

[34] pro hanech
Mirelay Čtvrtek 29. 07. 2010, 15.49

Souhlasím a ještě k tomu přidávám, že kromě zákonodárců k tomu patří ještě poskokové, kteří se ohánějí lidskými právy a kde jinde, než tam kde nemají! Čert, aby je vzal!

[35] Bohužel máš Mirelay pravdu
Královna Čtvrtek 29. 07. 2010, 17.04

Lidi si často nevidí ani na špičku svého vlastního nosu. Mnohdy stojí na straně muslimského teroru jen proto, že bojují proti židům, kteří podle nich můžou za všechny bídy světa, hlavně za jejich koule z pravopisu, lenost, hamižnost a závist.

P.s. Mrkni na hlavní stránku ;)

[36] Královně
Mirelay Čtvrtek 29. 07. 2010, 20.13

P.S. Mrkla ;-), ovšem motto od Atllanku je absolutně trefný!!

Sofie web Středa 4. 08. 2010, 21.24

tohle o čem se tady hádáte nemá vůbec cenu číst. Ti, jenž jsou muslimové mají ve většině případech pravdu, co tu píšou a nebo ti, jenž se jich zastávají, protože nepochybně četli Korán. Co vy ostatní? Četli jste Korán? Ne? Tak nemelte hlouposti a necitujte tady korán, když jste ho sami ještě neotevřeli! čau!


Atllanka reaguje:

Milá konvertitko z Kladna, my jsme korán nečetli, ale ani ty jsi ho nečetla. Korán je k mání v celé své kráse pouze ve staré „arabštině“ a pochybuju, že ji ovládáš.

To, o čem mluvíš jako o koránu, je jen výtah pro hlupáky jako jsi ty, aby lezli chytrým imámům do islámského chřtánu. Ale i tak v něm vzdělaný, rozumný a psanému textu rozumějící člověk, který ovšem nemá libido jako nadhodnotu, najde dost na to, aby věděl, která bije.

Říká ti něco Šaria?

Viděla jsi někdy tato otřesná videa, nebo fotografie zmučených muslimek?

Žila jsi tam někdy? Nebo alespoň jejich zemi navštívila nejen jako turistka na oplocené pláži?

Skutečně chceš rodit muslimy?

Chceš ze svého syna vychovat toto?

A svou dceru pro(v)dat ve 12-ti letech za toho, kdo za ni tvému muslimskému majiteli a souložníkovi více zaplatí?

ANO?

OK.

Ale Vypadni to dělat tam k nim, zpátky do středověku, tady už je 21.století a civilizace!

  • Tady nevěšíme lidi na jeřáby, ani jim nesekáme ruce, nohy či hlavy na náměstích.
  • Nezastavujeme dopravu tím, že poklekáme za účelem mlácení hlavou o zem uprostřed měst, nebo dálnice a zadek si utíráme toaletním papírem.
  • Muž tady zcela běžně podá ruku ženě a do tramvaje může i pes.
  • Na svoje ženy nerveme stany a mohou se koupat v plavkách, nebo i bez nich všude, kde se jim zamane.

Ano, nejsou tu jen samí hodní a ohleduplní muži, jak jistě namítneš, ale stát a zákon nestojí, narozdíl od islámských zákonů imámů a jejich šarii, na jejich straně.

Proto se seber, a táhni kam tě tvůj mozek v rozkroku táhne, a nepiš tu ta svá orgastická moudra, hlupačko!

Tvá služba je totiž totéž, jako služba Jidášova, ten prodal druha za 30 stříbrných, ty prodáváš sebe, své druhy a hlavně své potomstvo za kousek černé hadice!

Uf!


Mirelay Středa 11. 08. 2010, 11.47

Sofie, pro ty kteří nečetli korán stačí v pohodě vidět činy, které se dějí ve jménu koránu. Čau!

[39] máme šťastie
majajel mejl web Úterý 24. 08. 2010, 10.32

že nežijeme tam.Určite sa raz stane,že sa ženy preberú a začnú odtiaľ utekať,možno aj do Európy a tak nás tu nahradia aj s Talibanom,som o tom presvedčená

majajel mejl web Úterý 24. 08. 2010, 10.38

čítala som kdesi,že sa moslimom podarí odsadiť Európu,keď ju najprv vykántria biologickou vojnou a vraj sa to už deje.

Železná Noc mejl web Úterý 24. 08. 2010, 21.40

[40] majajel: to ano. Téměř každý den tu lítají jejich letadla, a sypou nám tu ty své odporná svinstva!

Kouba Pátek 8. 10. 2010, 17.19

smutny clanok, smutne videa a este smutnejsie komenty … Ti, co tiraju tie ubohe zeny, su len rovnaki uzkoprsi ludia ako Vy, nic ine, mozete byt radi, ze zijete v tejto spolocnosti, tvarite sa ako najempatickejsi ludia na celom internete(ochrancov psov a maciciek neratam), ale tie vase komenty plne hnevu agresie apatie voci inym … maju rovnaky povod ako hnev a agresia, koli ktorym nie len tie zeny tak trpia, ale cely svet … tak skor ako sa budete snazit zmenit cele miliardove spolocenstva, nabozenstva, komunity, nastolit novu moralku a svetovy mier, skuste si najprv pozametat pred svojim prahom …

evidentne budem nepochopeny, tak Vas prosim vyjadrite nadomnou lutost a nie hnev … i ked to bude pri mojom trollingu asi tazke, ale skuste to !

[43] blbost
kenay Sobota 9. 10. 2010, 00.10

tak toto nema s islamom nič spoločne stravil som dlhu čas v Pakistane v Lahore…a z ničim podobnym som sa tam nestretol.....prečo každy odcudzuje muslimsku komunitu…nič o tyrani a nasily v korane nieje pisane su to len vysledky šialeneho vyčinania chorych mužov nič viac toto nema z naboženstvom nič spoločne…obyčajne domace nasilie..nič viac a to sa deje všade na svete

[44] Naozaj!
Královna Sobota 9. 10. 2010, 08.54

[43] kenay: Máš pravdu! Strávila jsem celý život v České republice a nikdy jsem se nesetkala s domácím násilím, nikdo mě netýral, ani jako dítě ani jako dospělou.

Když jsem se provdala, nikdo mi nenařizuje co mám dělat, nemusím se zpovídat kam jdu a kdy přijdu. Žiji svobodně a tak vychovávám i svě děti. Manžel mi se vším bez řečí pomáhá, i když má velmi náročnou práci, nikdy si nesedne, dokud si nesednu i já. V mém okolí neznám nic jiného.

Vysvětli mi, kde se pořád berou ty zprávy o týrání žen a dětí v našich rodinách? V našich zákonech přece nic takového napsáno není!

[45] Něco pro vás milí nevěřící v brutalitu koránu
Atllanka web Sobota 9. 10. 2010, 10.17

Přečtěte si toto: Brutální Korán a Hlava22

[46] Martinko
vitak69 mejl Pondělí 11. 10. 2010, 09.05
[47] bití žen
revolt web Pátek 15. 10. 2010, 01.28
[48] Stop
Anonym Středa 10. 11. 2010, 16.11

Proč říkáte, že Islám je jenom bití žen, drogy a zabíjení lidí ,když jste nikdy v životě nečetli Korán nebo něco o Islámu? Viděli jste v televizy nějaké záběry a už si myslíte , že Islám je hrozba pro celý svět. Není to tak! Islám je o přátelství,o lásce,o pomáhání a všechny ostatní kladné věci.Hodně lidí souhlasí s tím co vidí v televizy nebo to někde uslyší.Je pravda, že hodně žen jsou v poslední době znásilňovány,bity atd. ale to nemá souvislost s Islámem, Korán přece neříká „bij ženy a budeš pochválen“!(myslím,že si to hodně lidí tak říká)Ten ,kdo ponižuje nejenom ženy ale i ostatní není muslim ,je to ohavný člověk ,který patří do pekla.Kdyby byl Islám na celém světě ,bylo by to určitě něco jiného než teď, ale určitě něco lepšího.Zkuste si přečíst nějakou knížku, moc by to neuškodilo a otevřeli by se vám oči.Ale myslím ,že nikdy se svět nezlepší , protože už to tak je, je to škoda.Mohl být ten svět krásnější.Souhlasím s některými věcmi.Např.v Saudské Arábií to už moc přehnali,je to pravda, ale jinak neposuzujte něco ,co neznáte :-) .

[49] Milej Anonyme,
Karel Jemelka mejl Středa 10. 11. 2010, 23.34

[48] Anonym:Tuším, že jsi jinde, v diskusi pod jiným článkem vystoupil pod nickem tuším „Mesut“. Když jsi takhle „Onen spravedlivý“, co Ti brání zde diskutovat pod občanským jménem? Máš jako spravedlivý strach? Z čeho? Nikdo Tě nebude kamenovat, ani Tě nenapíchne na tyč. Co takhle se podepsat a stát za názorem stejně čestně. Diskutuji zde několik let pod svým jménem a nikdo mě nekamenuje. Ono Tvoje povídání jako anonyma působí uř jen s důvodu, že se snad bojíš použít své jméno velmi nevěrohodně. Domnívám se, že ani korán s Tvým jednáním nesouhlasí. Já být tebou, bych se modlil nadstandartně a hlavou třískal do koberečku vší silou, protože nečestnost tvé identity tě může do pekla uvrhnout. Alláh Tě vidí. Kupodivu, muslimské ženské vždy uvedly alespoň jméno. Tenhle přizdisráč tedy moc reklamy Alláhovi nedělá. Aby Tě šejtani věky v pekle na chodidlech lechtali, neznabohu.

Anonym Pátek 12. 11. 2010, 15.11

Je to snad moje věc, a ty se do toho laskavě nepleť jestli jsem napsala jméno nebo ne. Nejsem žádná onen spravedlivá, říkám jenom svůj názor,mně je jedno jestli na Alláha věříš.Dělej si co chceš!Myslela jsem ,že na této stránce jsou rozumní lidé se kterýma se dá normálně diskutovat,ale vidím,že je to asi chyba ,že jsem vůbec něco napsala. :-|zdar

[51] anonym
vitak69 mejl Sobota 13. 11. 2010, 12.17

Díky, ale o takovou lásku a přátelství jaké nabízí islám, o to skutečně nestojím. Stačilo mi k tomu pár výletů do Egypta či Turecka a setkání s místními taxikáři či obchodníky. Většinou se jedná o lenochy, kteří pod záminkou kamarádství okradou každého, kdo jim přijde pod ruku. A pokud odmítneš zaplatit přemrštěnou cenu, snaží se ti vytrhnout celou peněženku, tak jako se to stalo kolegovi z práce. Kamáradství, lásku a přátelství si představuji trochu jinak, než okrádaní svých přátel či vyhazování vlaků a letadel do vzduchu. Děkuji za radu, knih o islámu jsem četl už dost, ale zřejmě jiného charakteru, než ty, milý anonyme. ;-)

Aneta Haimannová mejl Neděle 21. 11. 2010, 01.15

Z těhle stránek je mi napůl na blití a napůl dost smutno. Veškerá nesmyslná argumentace vaší propagace nenávisti k islámu je založená na videích z youtube, což mi samo o sobě přijde jako špatný vtip. Když už jsme u toho, na youtube se vyskytuje taky spousta videí např. o násilí na dětech a ženách v Evropě a USA páchaných Evropany a Američany. Nicméně youtube nemá patent na pravdu a dost vám toho uniká. Pro jistotu podotýkám že nejsem žádná muslimka :)

V první řadě žádné světové náboženství apriori nenabádá své stoupence k nenávisti či násilí. A přesto NĚKTEŘÍ muslimové bijí své ženy, stejně jako to dělají NĚKTEŘÍ křesťané. Z historického hlediska není počet obětí násilí muslimů o nic větší než křesťanů či vyznavačů jiných náboženství. (Asi vás překvapím, ale v Evropě se taky lidé vraždí navzájem a znásilňují vlastní děti.)

Samozřejmě násilí v současnosti páchané kdekoli na světě nelze obhajovat a je třeba proti němu bojovat. Jenže propagace nenávisti k určitému kulturnímu prostředí nic neřeší a stanovisko muslim=násilník a polívač kyselinou, je nesmyslný výplod vašeho černobílého vidění.

Co se týče názorů na multikulturalismus, kupodivu s vámi souhlasím v tom, že emigrace musí být regulovaná. Ku prospěchu všech se samozřejmě nemůžou obyvatelé celé zeměkoule nacpat do Evropy a USA. Nicméně výběr imigrantů podle etnika, rasy, země původu či náboženského vyznání je další z nic neřešících výplodů. O Češích se říká, že kradou. Jsem Češka, nicméně nekradu a taková determinace mě uráží. Vy o muslimech říkáte, že jsou to násilníci. Být muslimem, taky bych se cítila uražená. Lidé se totiž neliší jenom barvou pleti a místem narození. Lidé se liší především povahou.


Atllan reaguje

Ale no tak, po dvou návštěvách a třech článcích víte o čem tyto stránky jsou?

Kde píšeme, že co muslim to polívač kyselinou?

Kde říkáme o muslimech, že jsou to násilníci?

Chcete číst o českém násilí na ženách? Založte web, pronajměte prostor a pište o něm.

Fakta jsou fakta, YouTube ta videa nevytváří, je to jen shromaždiště, to nevíte?

Většina článků je od muslimů. Ano, čtete dobře, od muslimů, kteří asi vědí co píšou lépe, než vy, co myslíte?

Nejste muslimka, ale zřejmě jste ve styku s někým, kdo je. Poradím vám, nevěřte mu.

A s tou regulací imigrace – Bohužel jsme jako stát – zřejmě i za vašeho nezájmu – podepsali Lisabonskou smlouvu, na jejímž základě budou do EU přijmuty desítky milionů muslimských imigrantů hlavně z Maroka, Nigerie, Somálska, atd… I na Česko se dostane, nebojte se, všem budou přiděleni dle kvót EU.

Pak až tu zavládne šaria, napište mi, jak se vám tu uprostřed islámského všehomíra žije.

Ještě vám přidám nějaké odkazy, abyste neřekla, že jen blafuju.

[53] Pro Anetu H.
Atllan Neděle 21. 11. 2010, 15.59

Film S.of S.M. v tomto článku natočil Íránec v exilu podle skutečného příběhu, Květ pouště je příběhem Waris Dirie – somálské modelky obřezané v 5-ti letech.

Tuto knihu zřejmě neznáte – je mediálně opomíjená, zkuste hádat proč.

Tento text je od exmuslima – čtěte jej podrobně, mnohé vás o islámu naučí.

Pár příběhů od čtenářů…

A tady celý seznam stačí klikat :)

A ještě jeden seznam ;)

Asi tak za 3 měsíce mi napište – to už budete mít menší část přečtenou, jak tomu islámu (schválně nepíšu muslimům, protože ti jsou jiná kapitola a za to jaký je islám většinou nemohou) křivdíme.

Za redakci Atllanky.

Aneta Haimannová mejl Neděle 21. 11. 2010, 22.39
  1. Ano, po přečtení několika článků (více než třech, nicméně samozřejmě ne všech) jsem si obrázek o tom, o čem tyto stránky jsou udělala.
  2. O muslimech říkáte, že jsou to násilníci přímo v nadpisu tohoto článku (islám je plný násilí, bití, mučení a smrti, pokud mě chcete chytat za slovo muslim=vyznavač islámu, tudíž násilník), dále „muži se ženami zacházejí, jak nejlépe je tomu islám naučil, tedy jako s dobytkem“ atd. atd.
  3. Máte tedy přehled o tom, kdo jsou lidé, kteří dávají svá videa na youtube, když je používáte ve článcích jako argumentaci a důkaz? Nepopírám, že videa mohou být a ve většině případů i jsou pravdivá, nicméně říkat „islám nabádá muslimy k násilí – podívejte se na youtube“ je nesmysl. Jak jsem již řekla, na youtube můžete najít i videa zabývající se násilí vyznavačů jakéhokoli jiného náboženství. Znovu podotýkám, že tady v žádném případě neobhajuji násilí, jen vaše zaměření na kritiku jedné kulturní skupiny bez jakékoli konfrontace a srovnání s jinými.
  4. Co se týče imigrace, podle vás by stát měl přijímat či nepřijímat imigranty na základě jejich náboženského vyznání. Podle mě je svoboda náboženského vyznání jedním ze základních kamenů demokracie. Pokud se imigranti drží právního řádu dané země, není důvod mít k nim odmítavý postoj, ať jsou jakéhokoli vyznání.
  5. Většina jakých článků je od muslimů???

Pravděpodobně se nikdy neshodneme, s většinou obsahu vašich stránek nesouhlasím (i když bych našla články, s jejichž částmi ano), a nebudu je tedy dál číst.

Aneta Haimannová mejl Neděle 21. 11. 2010, 23.01

Ještě co se týče odkazů. Film Květ pouště jsem viděla a vaší mediálně opomíjenou publikaci znám. Podobných teorií postavených na nepodložených důkazech je několik.

Co se týče článku bývalého muslima – pokud bych byla vychovávána jako křesťanka, taky by hrozilo, že v průběhu života zjistím, že je toto náboženství založeno na lživé pohádce o Kristovi. Kromě toho nevím, jak daleko sahá vaše, v hlavičce zmiňovaná, historická paměť, ale křesťané v minulosti necitlivým a násilným šířením své víry zničili celé kultury. (Já vám zase mohu doporučit knihu nigerijského spisovatele Chinua Achebe – Svět se rozpadá). Zabraňme tedy tomu, abychom byli nuceni praktikovat náboženství, které praktikovat nechceme a aby v naší zemi zákony obhajovaly násilí. K tomu nepotřebujeme nenávidět islám.

[56] ty tu nečti nic Anetko
Marty231 Pondělí 22. 11. 2010, 02.12

To není pro blbky. Hrůza, já tomu nevěřil, že se najdou takové jako ty. Islám je plný násilí. To ví každé dítě. Ale ty víš, že je plný lásky. Konvertuj, už jsi vymytá. Škoda tě nebude. Muslimové lžou. Videa natočili židi. A křesťanství pálí čarodějnice. Jsi ubohá. Nic víc. Za hodinu jsi přečetla celý web. Že se tu s tebou někdo baví. Spláchnul bych tě do kanálu.

[57] Muslimko - nemuslimko...
Atllan Pondělí 22. 11. 2010, 10.08

Já s vámi domluvil.

Jste pro mě špína, která obhajuje toto: http://www.youtube.com/watch?…

toto: http://www.youtube.com/watch?…

a toto: http://www.youtube.com/watch?…

Aneta Haimannová mejl Pondělí 22. 11. 2010, 14.53

Opravdu se nezmůžete na nic jiného než urážet ty, kdo mají jiný názor a k ospravedlnění sebe opět používat youtube? Jste směšní. Pokud říkáte, že jsem muslimka a že obhajuji ta zvěrstva, nic jste nepochopili. Je mi vás líto.

[59] Já zírám Aneto!
Divizna web Pondělí 22. 11. 2010, 16.34

Pod takovým článkem který je složen z doložených a mediálně známých faktů píšete toto? Vám asi bude muset někdo polít kyselinou vlastní čumák, a i pak budete volet Aláhu akbar! Fuj! Tady už píše kdejaký imbecil, zajímalo by mě, kolik vám je a čím se živíte. To bude asi síla.

[60] A ještě něco
Divizna web Pondělí 22. 11. 2010, 17.59

Nejen pro Anetu, ale pro všechny obhájce islámu: http://www.novinky.cz/…ji-ruku.html

michal Středa 24. 11. 2010, 14.04

[2] honzik:ved ty si jebli debilek.

michal Středa 24. 11. 2010, 14.08

[2] honzik:ved ty si jebli debilek. [6] Eva:nabuduce teba treba poliat aby si chapala v tej jeblej hlave čo to je.

[63] děkujeme
LOCO mejl Středa 2. 02. 2011, 12.41

Děkuji redakci Atllanky, děkuji za to, že nemlčí, že se nebojí mluvit o násilí v jakékoli podobě… Jsem sama překvapena, kolik kritik od jednoduchých lidských mozečků se zde najde. Ať už se zastávají islámu, či násilí, věřím, že takové názory vás nemohou urazit, ani zastavit ve vaší informační činnosti…

Kattie Pondělí 7. 11. 2011, 16.14

Podle mě ať si každý věří v co mu je libo. A i kdyby Islám nebo jakákoli jiná víra vyzívala k takovýmhle zvěrstvům, myslím si, že člověk, který má aspoň trochu rozumu, by takové věci nedělal, tudíž není chyba v náboženství, ale v lidech.


Atllanka reaguje:

http://www.youtube.com/watch?…

[65] Milá Kattie,
Královna Pondělí 7. 11. 2011, 23.10

to co jsi napsala je veliká hloupost, lva s teletem můžeš sice dát spát do jedné postele, ale tele se rozhodně moc nevyspí. My jsme ta telata a islám lev. On se nás chystá sežrat a ani se tím netají – tak šup a něco si o tom přečti, třeba tady, nebo navštiv YouTube – ať tu nejsi za vola ty uzívaná :)))

A jestli ty to dělat nebudeš jak píšeš, pak oni rozhodně ANO!

[66] Záměna identit
Jan Potměšil Čtvrtek 1. 03. 2012, 16.31

(22) Pokud se autor skutečně nejmenuje také jan Potměšil, tak se vydává za někoho jiného. Janů Potměšilů je dost málo, natož aby mluvili slovensky… Jan Potměšil

[67] Neuvěřitelné
Petr Adamíra mejl web Sobota 21. 04. 2012, 18.50

Neuvěřitelné, jak se lidé „brání“ realitě. Někteří jedinci se chovají spíš jako pštrosi – zbaběle strkají hlavu do písku. A ta argumentace – prý je youtube neseriózní.

Yuotube je stejně reálný jako náš život – plno pravdy i plno lží. Ale vidět reálnou skutečnost, kde muslimové jasně vysvětlují, jak se chovat k ženám, k nevěřící atd. a nevěřit tomu, to je opravdu vrchol zaslepenosti a hlouposti.

Muslimové denně vraždí nemuslimy i sebe navzájem po celém světě. Snad kromě komunistické strany již na světě neexistuje konflikt, do kterého by nebyl zamíchán „mírumilovný“ islám.

Jen zaslepenec, hlupák, prodejný zrádce nebo fanatický muslim není schopen přiznat tuto skutečnost!!

Tomas mejl Neděle 26. 05. 2013, 17.53

smrt islámu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vaclav Pátek 11. 10. 2013, 20.37

(Tomas) ty jeden čuraku co to tady meleš

Pepek Pátek 11. 10. 2013, 21.19

Čurák si ty, Vendelíne, Tomas má pravdu. Smrt islámu!

[71] Ten Váš Islám...
Evžen mejl Sobota 14. 12. 2013, 12.43

přidám další stránky k nahlednutí, kde jsou skoro denně videa z islámského světa kde uřezávají hlavy, ukamenovávají děti, sekají končetiny, ubodávají zloděje, atd, atd. Odkaz: rozzlobenimuzi.com. Všimněte si ale, že téměř na každém videu se neobjeví člověk, který by křičel hrůzou, na každém videu všichni ti psychopati řvou jenom pořád dokola Allah Akbar (neboli v překladu, Sláva Velikému Alláhovi) Vždyť oni ti vaši obyčejní lidé hodní a zlí blablabla co to tady někteří melete oslavují každý tenhle fanatickej brutální rituál. Oni to OSLAVUJÍ, ROZUMÍTE, ONI NESTOJÍ A NEŘVOU HRŮZOU JAKO NORMÁLNÍ ČLOVĚK, NEUTÍKAJÍ PŘEDTÍM, NEPOMŮŽOU UMÍRAJÍCÍMU ČLOVĚKU, VŠE SI NATÁČÍ NA SVOJE MOBILY A PAK SE TÍM JEN VŠUDE CHLUBÍ JAK U TOHO BYLI, TOHLE JE ŠÍLENÝ ODPORNÝ SVĚT, NECHÁPU JAK SE TOHO MŮŽE NĚKDO ZASTÁVAT, TO MŮŽE JENOM IDIOT, KNIHOMOL, CO HOVNO VIDĚL, HOVNO ZAŽIL A JENOM SI ČETL TY SVOJE KNÍŽKY A PAK SEM VYPLIVNUL TY SVOJE ROZUMY, PROČ JSEM VŮBEC CHODÍTE PROČ SE VYJADŘUJETE NA TYHLE STRÁNKY KDYŽ VÁM TO NEJDE DO TÝ VAŠÍ NÁBOŽENSKÝ KEDLUBNY, ISLÁM JE TO NEJHORŠÍ NÁBOŽENSTVÍ, A NEŘÍKEJTE MI NIKDO ŽE SI JEŠTĚ NEPROŠEL SVOJÍ DOBOU, JAKOU SI MUSELO PROJÍT KŘESŤANSTVÍ. JÁ TŘEBA VĚŘIM V BOHA A NEPOTŘEBUJU K TOMU BIBLI, KORÁN ANI ŽÁDNOU JINOU KNÍŽKU, STAČÍ MI ŽE VĚŘÍM. NEPOTŘEBUJU ABY MI KDOKOLIV DIKTOVAL CO MÁM A CO NEMÁM. VÍM CO JE DOBRÉ A CO JE ŠPATNÉ, PROTOŽE JSEM SE NARODIL V NORMÁLNÍ RODINĚ A JSEM DOBŘE VYCHOVANÝ, TAK CO VÍC ČLOVĚK POTŘEBUJE VĚDĚT. ISLÁM JE PRO MĚ STEJNĚ FANATICKÝ JAKO NACISTI, TUREČTÍ DĚTI SI RÁDI ZAHAJLUJOU PŘED NÁPISEM ARBEIT MACHT FREI V OSVĚTIMI A PAK SE DIVÍ ŽE JE ZA TO ZAVŘOU. V JEJICH HLAVĚ JE EVIDENTNĚ ASI NASRÁNO OD JEJICH RODIČŮ A TEJ SPOLEČNOSTI V KTEREJ VYRŮSTALI. NEŘÍKÁM ŽE 100% MUSLIMŮ JSOU PSYCHOPATI, ALE ŘÍKÁM VÁM ŽE TO ČÍSLO NEBO PROCENTO ZFANATIZOVANEJCH ŠÍLENCŮ CO NEVÍ CO JE LIDSKÉ JE V NEJVĚTŠÍ NA CELÉM SVĚTĚ PRÁVĚ V ISLÁMU. MOJE SPOLUŽAČKA NEDÁVNO BYLA POLITÁ KYSELINOU A UMÍRÁ V NEMOCNICI, A PRÁVĚ PROTO JSEM SE NA TYHLE STRÁNKY DOSTAL. DOTEĎ TOHO PSYCHOPATA NECHYTLI NEVÍ SE KDO TO BYL, TA HOLKA PRACOVALA V PERSONÁLNÍ AGENTUŘE, TAK BYCH SE VŮBEC NEDIVIL KDYŽ VÍM KOLIK MUSLIMŮ SE TADY UŽ POHYBUJE, ŽE BY TO BYL JEDEN Z NICH, TEN JEDEN CO BYL OD NÍ ODMÍTNUTEJ, PROTOŽE ON VELKÝ MUSLIM NEMŮŽE BÝT PŘECE ODMÍTNUTEJ ŽÁDNOU ŽENOU. KURVA TAKHLE JSEM SE DLOUHO NENASRAL, TOHLE NENÍ MOŽNÝ, ALE JE TO KVŮLI TĚM VAŠIM DEBILNÍM KECŮM NĚKTERÝCH Z VÁS CO SEM PÍŠETE NESKUTEČNÝ PÍČOVINY, TO SE NEDÁ ŘÍCT SLUŠNĚ, PÍ-ČO-VI-NY!!! NADRUHOU STRANU JE TU SPOUSTU NORMÁLNÍCH OBYČEJNÝCH LIDÍ CO INTELIGENTNĚ A LIDSKY ROZEBÍRAJÍ TYHLE JEJICH KECY A SNAŽÍ SE TĚM MAGORŮM VECPAT DO JEJICH HLAVY KDE UŽ MÍSTO SRAČEK ASI FAKT UŽ NENÍ ŽÁDNÝ MÍSTO NORMÁLNÍ OBYČEJNÉ ROZUMY, NEBO NĚKDE ČASTO KRÁSNĚ TO I PODLOŽUJÍ A VYSVĚTLUJÍ A MAJÍ TAKY NAČTENO, NA TOM NENÍ VŮBEC NIC ŠPATNÉHO, ŽE MÁ NĚKDO NAČTENO. DOBŘE ALE KDYŽ UŽ NĚKDO ČTE, TAK AŤ SI Z TOHO PŘEBERE CO JE SPRÁVNÉ A CO NE. AŤ ČTE TO CO MÁ HODNOTU A NE TO Z ČEHO NIKDY NEMŮŽE VYRŮST A JENOM PLÁCAT JEŠTĚ JEDNOU TYHLETY PÍ-ČO-VI-NY NA NETU A BRÁNIT CELÝ TEN ODPORNÝ ISLÁM. JÁ NEŘÍKÁM ZRUŠIT POZABÍJET ZNIČIT NEUZNÁVAT, JÁ ŘÍKÁM ZAVŘÍT HRANICE A NEUMOŽNIT TEJHLE SEBRANCE ABY NÁM TADY POLEJVALI NAŠE HOLKY KYSELINOU. CELÁ TAHLE VOLNÁ MIGRACE Z ISLÁMSKÉHO SVĚTA JE VELKEJ OMYL. PODÍVEJTE CO DĚLAJÍ VE FRANCII, V NĚMECKU, KDE JICH UŽ JE JAK NASRÁNO. ONI SE NEUMÍ PŘIZPŮSOBIT, ONI NÁS CHTĚJÍ PŘEMNOŽIT, PŘEKONVERTOVAT NÁS, ZFANATIZOVAT A V PODSTATĚ POSTUPNĚ TAK OVLÁDNOUT CELÝ SVĚT. AŤ SE PŘEMNOŽÍ V TOM SVYM ÚZEMÍ ODKUD JSOU A TAM AŤ POSTUPNĚ VYCHCÍPAJ HLADY. TO JE JEDINÝ ŘEŠENÍ A POKUD NA TO NEPŘIJDEM VČAS TAK JE TAK ZA 50 LET S CELYM SVĚTEM AMEN. PROTOŽE TO UŽ NIKDO NEZASTAVÍ TENHLE MOR, KONČIM, KURVA TO JSEM NASRAL TAKHLE PŘED VOBĚDEM.

[72] To Evzen
Vlad Neděle 15. 12. 2013, 18.13

Absolutni souhlas. Ani se nedivim, ze jsi se takhle pred obedem nasral. Protoze to opravdu k nasrani je. Kazdej kdo obhajuje tenhleten stredovek s dieselovym motorem a kalasnikovem by tam mel jet zit, do ty jejich hlineny zumpy, kde jim splasky tecou uprostred ulice, vsude smrad a prach. Tam, kde prodavaji svoje dcery, obrezavaji je, mrzaci a zabijeji. Prasata, kdy urazim prase, kdyz je tak nazyvam.

Nevim co to je. Je to zlo. Je to maximalni mozne zlo co si kdo umi predstavit. Upirani jakychkoliv prav. Je to pravo pedofilniho zakomplexovaneho zmetka, ktery neustal to, ze mu zena nasadila parohy. Proste idiotskej jesitnej malej chudak, co to natrel zenam. Opravdu tleskam tem idiotum. Vsem. At prijdou, skocim jim do tlamy. Nic jinyho se nestane. Jednou se bude lamat chleba.

V Londyne useknou hlavu vojakovi.., ale to ho museli pred tim srazit autem, protoze jinak by si na nej netroufli ty mohamrdi. Ten vojak by se jim ubranil a zpacifikoval je, nebyt srazen autem.

Celej ten evropsky socialismus jim jen nahrava a zcela jasne nici veskera evropska pravidla. Taha nas zpet do stredoveke smrdute diry. Byl jsem v Bruselu, jak tam to pachne. Hlavni mesto EU. Tak bude vypadat cela EU. Od vychodu na zapad. Bzdim jejich smerem!

Vlad Pondělí 16. 12. 2013, 13.38

TY VOE

[74] Je to v lidech, ne v Islámu.
BarboraP. Pondělí 5. 05. 2014, 15.23

Pane bože lidi.. Ano jsou to kruté zločiny proti lidskosti, neodpustitelné a měli by se trestat ( I když netrestají :-?) Ale není to v Islámu jako takovém. Je to v lidech! Ti jsou původci násilí. Jak víte, ti, co sem vkládáte překlady koránu, že jsou to OPRAVDU správné překlady a ne určitý systém,,někoho" kdo s Vámi cloumá? Nebuďte takové důvěřivky. I myslimové si korán překládají tak, jak ,,se jim to hodí". Najdete spoustu spokojených muslimů/ek. A teď do mě ;-) Pardón, že jsem si nedovolila souhlasit s Většinou. ;-)


Atllanka reaguje:

Citace z koránu jsou citace uváděné samotnými muslimy. A jinak, holka, však ty to sama poznáš a brzy – pak nám napiš, ju?

[75] postavení žen v islámu
Alef mejl Čtvrtek 27. 11. 2014, 16.42

Po shlédnutí mnoha videí a dokumentů s touto „tématikou“ se mi chtělo zvracet. Když je někdo takto brutální, krutý a nemilosrdný vůči svým nejbližším, jak se budou chovat k ostatním, které považují za méněcenné??Jistě že se dá zneužít každá idea, či náboženství, ale tohle snad nedělali ani fašisti.To není o nějaké toleranci k jinému náboženství. Jejich plán je podrobit si pokud možno celý svět. Vůbec se s tím netají, je toho plný internet,stačí si to vygooglit. Podívejte se, co páchá islámský stát. Jestli se jim v tom nezabrání ihned, tak nás čekají ty samé hrůzy, co páchají jinde. Ve Francii, Británii, Německu, Norsku a jinde byli kdysi vůči nim taky tolerantní a dneska si bouchají palice, jak byli hloupí. Přečtěte si Nový Zákon. Náš Bůh je láska! Ježíš přišel na tento svět, aby nám představil skutečný obraz Stvořitele. Sám se za nás obětoval, aby sme mohli po smrti s ním žít v nebi, v Božím království. Byl milosrdný, odpouštěl hříchy, uzdravoval nemocné, křísil mrtvé, učil lásce i k nepřátelům, zastal se i cizoložnice, kterou chtěli ukamenovat, když řekl:„kdo je bez hříchu, ať první hodí kamenem“. On nezůstal na kříži, byl vzkříšen!Na konci věků přijde znova na tuto zemi, ale ne jako obětný beránek, nýbrž jako spravedlivý soudce a bude i vzkříšení mrtvých. Je toho hodně, přečtěte si Nový Zákon, tam je všechno.Bůh nás ochraňuj!!!

[76] postavení žen v islámu
Alef mejl Čtvrtek 27. 11. 2014, 18.11

Každé náboženství, nebo idea se dá zneužít, ale tohle snad nedělali ani fašisti. Po shlédnutí mnoha videí a dokumentů se mi chtělo zvracet. Když dokáže být někdo pod záštitou víry takto krutý a brutální ke svým nejbližším, jak se budou chovat k těm, které pokládají za méněcenné??Tohle už není o toleranci k nějakému náboženství, tady končí legrace! Podívejte se,co za zvěrstva páchá islámský stát.Jestli se jim v tom nezabrání, tak se modlím, aby to nepřišlo i k nám. Oni chtějí ovládnout a podmanit si celý svět. Ani se s tím netají, je toho plný internet, stačí si to vygooglit. Francie, Británie, Německo, Norsko a jiné státy byly vůči nim kdysi taky velmi tolerantní a dneska si bouchají palice, jak byli hloupí.Fanatizmus je víra bez lásky.Ale náš Bůh je Láska. Ježíš přišel na tento svět, aby nám představil pravou podobu Stvořitele. Sám se za nás obětoval, aby sme mohli po smrti být s ním v jeho království v nebi. On byl laskavý ke všem, milosrdný, odpouštěl hříchy, uzdravoval nemocné, křísil mrtvé. Zastal se i cizoložnice, nebo nevěstky. On je živý, nezůstal na kříži, byl vzkříšen. Na konci věků přijde zase na tuto zemi, ale už ne jako obětný beránek, ale jako spravedlivý soudce. Bude i vzkříšení mrtvých.Je toho hodně. Přečtěte si Nový Zákon. Bůh nás ochraňuj!!!

[77] klapky na očích
Stoklasa mejl Pátek 13. 02. 2015, 12.20

[18] ajelen-xp7:Pán a mnoho dalších, kteří porovnávají bibli s koránem nepochopil základní věc. V bibli se násilí vyskytuje ve Starém zákoně ovšem nenabádá k němu. Židovský zákoník, který je v této části také obsažen, je možná z našeho hlediska tvrdý, ale hlavně nikoho nezavazuje, aby se jím řídil v dnešní době. Je to prostě dobový dokument. V Novém zákoně návod k násilí není vůbec. Naopak. Korán ustrnul v době Mohameda a věřící jsou podle islámu se jeho právem bezpomíněčně řídit. Tedy žádná historie. Existují statistiky, které ukazují jak se mění chování a nároky muslimů v závislosti na jejich počet v majoritní společnosti. Kdo má zájem, může si je vyhledat, ale v podstatě od ufňukaných, nepochopených muslimů přes o svá práva hlasitě křičících se dopracují k nadvládě a následnému podráždění jinověrci, odmítajích konvertovat.

[78] :-O
Vendy Pondělí 2. 03. 2015, 17.09

[2] honzik:jo? Aha ,ale je rozdíl v tom,že chlap bije ženskou kvůli tomu že je psychicky labilní nebo má nějaké psychické problémy. Ale tohle káže sám jejich bůh!! O to jde! Tam žena není to samé co muž. Žena je méně než dobytek a to je dost smutné, nemůže vůbec nic? a to ti přijde normální? O to šlo… ;-) Tady vztáhne muž na ženu ruku a může to jít k soudu atd, ale tam tam za to muž nic nemá tak jako za cizoložství,… na to musejí být dva no ne? a kdo je ukamenován? ŽENA! vzpamatuj se!

I.. Středa 27. 05. 2015, 18.07

[2] honzik:Je to pravda.. takové věci se dějou všude. Není to jen o muslimech. A ty ženy mají možnost výběru..


Atllanka reaguje:

Kdyby blbost nadnášela tak ty se vznášíš, ty tupá I.. asi Ichtylka že, ve stratosféře. A za to, jak lžeš, skončíš v Alláhově pekle, kde budeš viset za jazyk.

[80] vyzabíjet islamisty
antimuslim Středa 15. 07. 2015, 22.12

Všem islamistům přeju jen tu nejhorší smrt. Stejnou, jakou oni systematicky vraždí nevěřící a nepohodlné. Vyzabíjet islamisty! Pryč s islámem. Islám je genocida, systematické zabíjení nic více.

[81] ISLÁM V ČR NECHCEME
Caesar mejl Pátek 16. 10. 2015, 07.34

[8] Atllanka: Je to hnus. Jsem zásadně proti Islámu a právi šaríja v mojí domovině Tyhle vaše stránky o Islámu Atllanko by si měli přečíst všici ti sluníčkáři, kteří mají pro uprchlíky otevřenou náruč a tvrdí jak jsou Muslimové a s nimi spojený Islám neškodní. V souvislosti s tím bych se chtěl zmínit i o tom jak jsou pomalu trestně stíháni i ti, kteří na netu píší pravdu o Islámu, týká se to hlavně sociálních sítí. Zatím jsou jim jen blokovány účty, ale pan Sobotka se nechal slyšet, že by jim za tuto podle něj xenofobii mohly hrozit až tři roky. Je to hnus. A vinu na téhle uprchlické vlně mají USA, které hlavně do těch arabských zemí vnášeli svou „demokracii“ ohněm a mečem. Na závěr bych chtěl upozornit na stránky, které také stojí za povšimnutí.http://www.ivcrn.cz

[82] Nejsi Islámista
Zdenka mejl Pondělí 19. 10. 2015, 07.34

[2] honzik:Pokud takovou zrůdnost zlehčuješ nebo omlouváš, jsi stejná zrůda jako Ti.co takové věci dělají. Snad nemáš dceru a nedostane se k takovému zvířeti. :-x

Nelze přidávat nové komentáře.